Regulamin Sklepu Internetowego
§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy sklep.piggypeg.pl, dostępny pod adresem internetowym https://sklep.piggypeg.pl, prowadzony jest przez BLISS sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-062 Wrocław, pl. Solny 14/3, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000814448, o kapitale zakładowym (wpłaconym) w wysokości 5.000,00 PLN, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP:
8971873172, REGON: 384897739. - Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą BLISS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, 50-062 Wrocław, pl. Solny 14/3, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000814448, o kapitale zakładowym (wpłaconym) w wysokości 5.000,00 PLN, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 8971873172, REGON: 384897739.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, który korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep (serwis) internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: https://sklep.piggypeg.pl.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystywaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość od chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady funkcjonowania Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto Klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie (historia zamówień).
- Formularz rejestracji – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności i dostawy.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, w tym ich ilość, a także umożliwiający ustalenie i modyfikację danych Zamówienia, w tym ilości łącznej i jednostkowej produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży należy rozumieć – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło. Na jej mocy, Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta własność rzeczy i wydać mu rzecz, a Klient zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: pl. Solny 14/3, 50-062 Wrocław.
- Adres email Sprzedawcy: kontakt@piggypeg.pl.
- Numery telefonów Sprzedawcy: +48 888 511 445, +48 609 999 827.
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 55 1090 2590 0000 0001 4380 1895 prowadzony w banku: Santander Bank Polska S.A. 5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie. 6. Klient może porozumiewać się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 12-18.
§ 4
Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu, składania zamówień na Produkty i zawierania Umów Sprzedaży, niezbędne są:
1.1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i z zainstalowaną przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
1.2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
1.3. Włączona obsługa pilików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, pracami modernizacyjnymi, przeciążeniem serwerów, niedozwolonym działaniem osób trzecich, niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta oraz innych.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu przez Konta przez Klienta zgodnie z postanowieniami § 6 niniejszego Regulaminu, albo poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny w Sklepie wyrażane są w polskich złotych i stanowią kwoty brutto.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składają się: iloraz (wynikający z jednostkowych ilości zamawianego Produktu/Produktów) cen za wszystkie wybrane Produkty oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie, pakowanie i usługi pocztowe), o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- W przypadku Umowy Sprzedaży obejmującej prenumeratę lub świadczenia usług na czas nieoznaczony, końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy Sprzedaży nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, pakowanie i usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
- Sprzedawca oświadcza, iż nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT), gdyż korzysta ze zwolnienia podmiotowego, o którym mowa w art. 113 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
§ 6
Zakładanie Konta Klienta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz Rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, hasło.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu Rejestracji.
- W każdej chwili Klient ma możliwość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie, na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży należy: 1.1. Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
1.2. Wybrać Produkt / Produkty będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „do koszyka” (lub równoznaczny); 1.3. Na karcie podsumowania Koszyka wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu / Produktów, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu / Produktów), wpisać dane do faktury, jeżeli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
1.4. Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny); może być wymagane potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w link przesłany w wiadomości e-mail;
1.5. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i – w zależności od sposobu płatności – opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 ust. 3.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu / Produktów:
1.1. Przesyłka kurierska.
1.2. Dostawa do Paczkomatu.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności: 2.1. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy;
2.2. Płatności elektroniczne;
2.3.Elektroniczna płatność kartą płatniczą.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu oraz w § 14 niniejszego regulaminu.
- Sprzedawca nie udostępnia opcji płatności za pobraniem oraz przy odbiorze Zamówienia.
- Sprzedawca nie udostępnia opcji odbioru osobistego Zamówienia przez Klienta.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia albo rejestracji Konta adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą wysłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail, o której mowa w zdaniu poprzednim, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
3.1. Płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 24 godzin od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym wypadku Zamówienie zostanie anulowane.
- Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w opisie Produktu / Produktów (z zastrzeżeniem § 9 ust. 5), w sposób wybrany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy z podawanych terminów. W przypadku zamówienia Produktów z różnymi terminami dostaw, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też
dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego Zamówienia.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu / Produktów do Klienta liczy się w następujący sposób:
6.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Dostawa Produktu / Produktów odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa Produktu / Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu / Produktów (w tym opłaty za transport, dostarczenie, pakowanie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się z chwilą dostarczenia Produktu / Produktów Konsumentowi lub wskazanej przez niego innej osobie.
- W przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od chwili dostarczenia ostatniej rzeczy, partii lub części Konsumentowi lub wskazanej przez niego innej osobie.
- W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczani Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
- Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie, o którym mowa w ust. 5, może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Za termin złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 5, przyjmuje się: 7.1. w przypadku złożenia oświadczenia na adres e-mail – chwilę jego nadania przez Klienta na prawidłowy adres e-mail Sprzedawcy, określony w § 3;
7.2. w przypadku przesłania oświadczenia pocztą tradycyjną – data stempla pocztowego.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Skutki odstąpienia od Umowy Sprzedaży:
9.1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
9.2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. W przypadku odstąpienia od części Umowy Sprzedaży, wówczas Sprzedawca zwraca równą część zapłaconych kosztów, proporcjonalnie do ilości zamówionych a zwracanych Produktów.
9.3. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w trakcie transakcji zakupu, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
9.4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu / Produktów z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9.5.Konsument powinien odesłać Produkt / Produkty na adres każdorazowo wskazany przez Sprzedawcę, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin ten zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt / Produkty przed upływem terminu 14 dni.
9.6.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu / Produktów, także koszty zwrotu Produktu / Produktów, jeśli ze względu na swój charakter Produkt / Produkty te nie mogły zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
9.7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu / Produktów wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
10.W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu / Produktów, nie mogą one zostać odesłane w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu / Produktów, będzie się znajdować w opisie Produktu / Produktów w Sklepie.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w stosunku do Umowy Sprzedaży:
11.1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
11.2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
11.3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 11.4. O świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, ze po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży; 11.5. W którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy; 11.6. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
11.7. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
11.8. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
11.9. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11.10. O dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od Umowy.
§ 11
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty, o ile ich opis nie stanowi inaczej.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. 3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi, zgodnie z zapisami kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w § 3 niniejszego Regulaminu adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m. in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, a jeśli tego nie zrobi w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres każdorazowo podany przez Sprzedawcę.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uok ik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. - Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Postanowienia końcowe
- Umowy Sprzedaży zawierane poprzez Sklep internetowy są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych przyczyn, to jest m. in. w wyniku zmian przepisów prawa, zmian sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Sprzedawca rekomenduje Klientom regularne zapoznawanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, w szczególności przed dokonaniem każdego Zamówienia.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży równoznaczne jest z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Ponadto, Klient oświadcza, iż zapoznał się z treścią Polityki prywatności Serwisu www.piggypeg.pl, która swoimi zapisami obejmuje również przedmiot działalności Sklepu internetowego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych i innych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 14
Dostawa i płatność
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
- Dostępne formy płatności:
2.1. BLIK;
2.2. Bramki bankowe (mBank, PKO BP, Santander S.A., ING, PeKAO, Alior Bank, Credit Agricole, City Handlowy, Get In Bank, BNP Parbias, T Mobile Usługi Bankowe, BOŚ Bank, Idea Bank, Bank Pocztowy, banki spółdzielcze, Bank Nowy BFG, Toyota Bank, Envelo Bank, Millenium Bank);
2.3.Karty płatnicze (m. in. Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Eletronic, Maestro).
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonywana przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, którą opłacono Zamówienie.
- Czas realizacji zamówień wynosi od 3 do 14 dni roboczych. Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji transakcji płatności albo wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Dostawy (transport Produktów) realizowany jest przez firmę kurierską InPost (Polska).
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 17.11.2020.